У випадку з рекламою та медіа-маркетингом наш замовник витрачає ресурси на створення та популяризацію якісного контенту, з метою отримати увагу та довіру аудиторії. Сучасні мережеві засоби повідомлення внесли кардинально нову специфіку до спілки «медіа-аудиторія-рекламодавець». Тому питання, пов'язані з монетизацією трафіку та перетворення його на власну аудиторію, стоять вкрай гостро. Відмінність нових медіа-систем від традиційних також полягає в можливості оцінювати та вимірювати аудиторію за заданими параметрами в режимі on-line. Замовник повинен розуміти, що недостатньо просто налити трафік. Для медіа набагато значніші редакційні метрики, ніж маркетингові. Заміряти залучення до читання, важливіше, ніж показник кількості переглядів. Також важливо залучати людей із різних ресурсів. Найбільш цінною аудиторією вважається та, яка прийде безпосередньо, або із закладок. А трафік з соц.мереж, різних посилань і агрегаторів новин - це плаваючий трафік, який легко приходить і легко йде. І наша мета перетворити його на свою аудиторію.
Реклама, контент, медіа-план, монетизація спрямовують майбутнє до отримання платежів від читачів, що глобально призведе до зміни інтернет-медіа. «Об'єкт-сервіс» - допомагає йти «в ногу з часом» у сфері реклами та просування.