Як підготуватися до переїзду до нового офісу

Як підготуватися до закінчення оренди офісного приміщення і в'їхати в новий офіс.

Бути власником бізнесу не тільки втомлює, а й захоплююче. Ви повинні подбати про багато речей одночасно, тому що ви повинні дбати про бізнес та команду в цілому. Коли справа доходить до припинення оренди офісного приміщення – з'являється більше турбот. Тим не менш, багато залежить від конкретної людини, оскільки деякі бізнесмени погано знайомі з пошуком офісних площ, в той час як у інших є міркування, такі як розширення у зв'язку зі зростанням компанії.

Оренда може бути занадто дорогою, якщо ви не звертаєте уваги на важливі фактори. Такі як приховані витрати та обмеження, завуальовані у багатьох договорах оренди. Тим не менш, правильне планування та порада фахівця допоможуть вам зробити правильний вибір. Якщо ви не повернете офіс власнику у його первозданному стані, у вас можуть виникнути проблеми. Для прибирання офісів в Одесі краще звернутися за допомогою до фахівців.

Щоб уникнути будь-яких проблем, ознайомтеся з деякими порадами щодо підготовки до закінчення терміну оренди вашого офісного приміщення:

Підготовка

Надзвичайно важливо підготувати своїх співробітників до переїзду, адже тепер раптово їм доводиться щодня відвідувати нове місце. Зручність співробітників є найважливішим моментом для вашого бізнесу.

Крім того, слід підготувати набір інформації, в тому числі подробиці про новий офіс: до нього може входити інформація про нове місце, як дістатися на особистому та громадському транспорті, облаштування нового приміщення тощо. Цей план має бути добре підготовлений та оприлюднений заздалегідь.

Планування

Коли підходить кінець терміну оренди вашого офісу, то переїзд до нового приміщення може бути досить складним. У більшості випадків люди не розуміють скільки часу потрібно для всього процесу. Є багато завдань, таких як перевезення IT-обладнання, перевезення меблів, збирання всіх необхідних документів і т. д. Чим більше компанія, тим складніше весь процес. Таким чином, плануйте це заздалегідь.

Нове офісне приміщення

Аналіз того, скільки місця вам потрібно, дуже важливий. Ви повинні продумати, щоб новий офіс відповідав вашим потребам. Крім того, офісні приміщення виявляються дорожчими, ніж очікується, оскільки оренда включає приміщення, які не придатні для використання. Як правило, ви не зможете використовувати весь простір, вам буде доступно лише 70-90 відсотків простору, за який ви платите. У орендовані офісні приміщення входять ліфти, коридори, сходи та багато іншого. Так що добре порахуйте, який простір використовуватимете, оскільки це буде коштувати вам додаткові гроші.

Ще одним визначним моментом є зростання колективу. Оцініть кількість співробітників, які у вас працюватимуть у найближчі два-три роки. Скільки у вас зараз працівників? Скільки ви найматимете в найближчі 2-3 роки. Також не забудьте перевірити місце для паркування - порахуйте, скільки місця на паркуванні вам потрібно.

Завершення

Переїзд до нового офісного приміщення може бути складним. Це важливе рішення для вас і ваших співробітників та клієнтів. Якщо щось зроблено неправильно, це може вплинути на ваш бізнес. А чистота офісу після переїзду відіграватиме велику роль при відновленні діяльності – у цьому вам допоможуть спеціаліста клінінгу для офісу «Об'єкт-Сервіс». Також вам може знадобитися професійне миття фасадів в Одесі.